Ο Williams δεν ήταν όμως ο πρώτος που ηχογράφησε κάποιο έργο του Barrios όπως συχνά πιστεύεται, αν και πριν από τονδίσκο του '77 είχε προηγηθεί η ηχογράφηση του danza paraguaya στο LP του 73 Music from England, Japan, Brazil, Venezuela, Argentina and Mexico CBS M 73205. Πριν από την επική προσπάθεια του Williams άλλοι κιθαρίστες είχαν αναγνωρίσει την ποιότητα του Barrios και ηχογράφησαν κομμάτια για τα οποία οι παρτιτούρες ήταν διαθέσιμα. Ο πρώτος που ηχογράφησε έργα του Barrios ήταν ο Laurindo Almeida στο LP Guitar Music of Latin America (Capitol P832 1) του 1956 όπου περιέχονται τα Preludio Op. 5 No. 1 και το Chôro da Saudade. Ο Almeida εξέδωσε και σε παρτιτούρες επιμελημένες απο τον ίδιο τα La Catedral, Preludio Op. 5 No. 1 ,Waltz. op8 no 4 και Aconquija. Για αυτούς τους λόγους θα πρέπει να θεωρείται πρωτοπόρος στην προσπάθεια καθιέρωσης του έργου του Barrios.
Ο επόμενος που ηχογράφησε έργα του Βarrios ήταν ο José Luis González Julia (1932-1998) στο LP Portrait of the Guitar (CBS 61654)1968 που περιέχονται τα Danza Paraguaya No.1, Aire de Zamba, Prelude in G minor, και Medallon Antiguo. Ενώ ο Oscar Caceres το 1970 κάνει την πρώτη ηχογράφηση του La Catedral μετά από αυτή του ίδιου το Barrios (Les Grandes Études pour Guitare Erato STU 70614)
Ο Alirio Diaz το 1970 στο LP Guitar Music of Spain and Latin America (EMI HQS 1175) ηχογραφεί εκπληκτικά τα Danza Paraguay No.1, Aire de Zamba και Cueca και ο Baltazar Benitez ένα μόνο χρόνο πριν το LP του John Williams, αν και μετά την ηχογράφηση του 73, το 1976 στο LP latin American music for the classical guitar ηχογραφεί τα Vals op8 no 4, Vals no 3 και το El ultimo Cancion.
Αντωνόπουλος Ιωάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου